2013. november 17., vasárnap

Miért is?

Kedves olvasó!

Azért hoztam létre ezt a blogot, mert olyan változások zajlanak bennem, hogy egyszerűbb így írni, mint a fióknak. Úgyis mindíg kikivánkozik valami.

Embernek lenni, ezt a címet adtam a blognak, mert egyre inkább úgy érzem az Ember a fontos, nem az, hogy nő vagy férfi az illető.

Ebbe pedig minden beleférhet, ami velünk emberekkek történik. Hogy éppen nõként, vagy férfiként, anyaként , apaként élünk-e meg valamit. Írni fogok a mindennapokról, nõiségrõl, emberségrõl, érzésekrõl, helyzetekrõl.  Amiket azt hiszem, nem csak én élek meg, hanem többen is közületek. Ki így, ki úgy, de sokan vannak, akik úgy érzik egyedül vannak az érzéseikkel, élményeikkel. Nem, nem vagytok egyedül! Ez pedig fontos, hogy megérezzük, nem vagyunk egyedül, sokan élünk meg hasonló élethelyzeteket. Sokszor, csupán az az érzès, hogy nem vagyok egyedül ezzel, erõt adhat.

Szeretettel ajánlom figyelmetekbe a bejegyzéseimet, amiket idõnként, mint kis kapszulát kiīrok magamból. Lehet, hogy megosztok olyan īrásokat is -az írójuk engedélyével- amik hatottak az életem alakulására.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése